Hemma!

Woohoo! jag va inte magsjuk iallafall! :D
Jag måste ha ätit någonting hemma som va lite dåligt utan att märka de, men aja jag är inte magsjuk iallafall! :D
Men nu till annat, jobbet gick bra idag! mådde lite sådär innan kl 10 men sen kände jag mig bara hungrig och efter lunch kändes allt som vanligt igen ^^
De va ingen vanlig jobbdag heller, Lisa hade sadelprovare där idag så jag har fått rida lite hästar och känna lite på olika sadlar (föredrar fortfarande mina egna ;P) så de va kul! ^^
Sen va de som vanligt igen och efter jobbet åkte jag hem och åt lite mackor! Julia va ute för att ta hand om Pasquale och hans bakben så då passade jag på att ta in Qarmina och rida henne :)
Jag gjorde nästan samma som igår fast bara 4 rundor av klättring (hon blev vääääääldigt trött) och struntade i att sitta på banan! Sen har jag och mamma varit ute och klättrat med Landia och Hector! :D
Vi gjorde även med dem bara 4 rundor för de tar ganska hårt på hästarna att klättra så pass mycket när dom inte har kunnat göra de på hela vintern :)
Sen skrittade vi hemåt och tog in alla dom andra hästarna! Ja, och nu sitter jag här :P
Jag ska snart hoppa ner i sängen och sova, tisdag imorgon och jobb! :)
Kommentera inlägget här: