Jobb, baka, duscha, träning!

Jobbet idag har varit bra! Mådde iallafall inte illa ;) 
Nemen jag och Ellinore gjorde båda stallarna på förmiddagen och på eftermiddagen tillbringade vi sadelkammaren och smorde upp alla träns, sadlar och sadelgjordar, sen småfixade vi lite innan hästarna skulle in! Pelle kom även vid 15.30 och skodde två hästar :)
Sen va de bara att slänga sig i bilen och åka hem! Eftersom jag trillade av förra träningen för SaraLi så va jag ju tvungen att baka en rulltårta för att ha med mig! så de gjorde jag för typ 10 minuter sen!
Ser goda ut eller hur! ;)
Innan vi åker på träning ska jag slänga mig in i duschen en snabbis (känner mig som en stor flottboll) och äta lite! Efter de ska transporten packas och hästarna hämtas in! Vi kommer att åka i två transporter och jag ska köra Landia i Ciccis transport, så vi får se hur de går xS
De är för att vi ska åka med 3 hästar till Mareifred på Torsdag och (fetersom jag aldrig har kört transport med häst i) så tyckte vi de va bra om jag tränade lite innan Torsdag ;P
Men nu ska jag hoppa upp till duschen! :D
Kommentera inlägget här: