Lång dag!

Idag har varit en lång dag för mig! Gick upp vid kl 6 imorse ock åkte till jobbet och jag va ensam i stallet då tjejen jag brukar jobba med hade förhinder! Men själva jobbdagen flöt på bra och jag åkte hem vid 16 när jag va klar! :)
Väl hemma så hade jag tänkt att jag skulle rida Hector och bara ut och galoppera med honom, men jag va så trött att jag bara la mig i sängen coh kollade på CSI:NY istället ;)
Idag va de Cicci och jag som åkte på träning med Landia och Qarmina, dom skötte sig riktigt bra idag och båda hoppade bra! Jag har "gjort om" min ridning lite på Qarmina eftersom hon håller på att dra helatiden så låter jag henne gå och kraschar hon så kraschar hon, inget mer med de! Jag kan ju inte rädda henne ut varenda situation så nu ska hon få börja sköta sig själv istället! :)
Cicci tyckte att Landia va lite seg ifötterna i början av träningen (på dom låga hindren) men efter ett tag så blev de fart i henne, och jag tyckte de såg riktigt fint ut! Mamma har filmat så de kommer upp en video imorgon under dagen ;)
Nu ska jag och mamma käka lite sen middag och sen ska jag faktiskt sova! Är helt slut efter denna dag! :)
(gammal bild!)
Kommentera inlägget här: