Med vänner hela dagen!

Denna dag har jag varit ledig och har ersatt jobbet med att vara med dem bästaste vänerna som finns! Jag och mamma gick upp kl 8 och red ut på Amica och Qarmina, sen sprang jag in och slängde om lite kläder och åkte iväg till flen för att hämta Jessika och Fanny! Efter de va det rakavägen till Katrineholms sjukhus där vår älskade vänn Therese är inlagd pga att hon har kötelfeber! :(
Vi va hos henne i ungefär 2 timmar och vi pratade verkligen om allt! Eftersom vi inte träffar henne nu när hon bor och pluggar i Uppsala så va de mycket att ta igen!
Sen kurrade de i magen på både mig, Fanny och Jessika så vi åkte till McDonalds! De va verkligen himelskt gott!
Efter Donken gick vi runt lite på stan och jag hittade denna assnygga bikini! Är supernöjd med den! :D
På hemvägen ringde jag mamma och bad henne plocka fram och marinera lite grillbitar för vi skulle nämligen till Michelle på myskväll! :D
Så just nu sitter vi hos Michan och har avslutat en mycket god middag! Snart ska vi ta oss upp till Michans rum och kolla på skräckfilmer! Superduper kul! :D
Imorgon ska jag upp onödigt tidigt för att jobba istället för Jennie! så klockan står på 05.00.... INTE OKEJ!
Kommentera inlägget här: