Min 5 maj dag!

Well my friends idag har de inte hänt så mycket, red ut med Qarmina imorse och klättrade 5 rundor med henne och skrittade sedan till banan och studsade över kavalettibommarna lite och tränade på att hålla samma tempo helatiden och inte låta henne dra iväg som en kanonkula! :)
De tyckte hon va asjobbigt (de är bra för henne), efter stallet så gjorde jag inget speciellt. Efter lunch körde mamma min gudfar David till Arlanda eftersom han skulle hem idag, jag ville åka med men hade lovat pappa och hjälpa honom med att ta ner byggställningen på baksidan av huset (vi håller på att fixa fasaden och alla fönster/dörramar på hela huset) så de va istortsätt de min eftermiddag bestod av :)
Efter de va jag helt slut (och är de fortfarande btw), att vara förkyld tar verkligen på krafterna och gör man någonting som kräver lite kraft så är batterierna helt slutkörda x)
Men nu ligger jag iallafall i sängen och ska snart sova, de är ju Måndag imorgon och de innebär jobb!
Kommentera inlägget här: