Min hals hatar mig!

Denna dag säger jag bara... Jag har hostat oavbrutet enda sen igår kväll och de är en sån jobbig hosta som svider som tusan :(
Så pga min hosta har jag haft de lite jobbigt på jobbet idag då jag har svårt att andas kall luft och jag kan inte andas tungt då de svider :(
Men annars har min dag varit riktigt bra! Jag hann till och med att göra båda stallarna och luncha alla hästarna innan klockan 12! New personal record! ;)
Efter jobbet åkte jag en sväng till häst och hund för att leta efter en födelsedagspresent till min kära mor som fyller år idag! :D
Så innan jag åkte till jobbet imorse sjöng jag, pappa och Andrea för mamma! Sen nu på kvällen har vi ätit en traditionell torsdagsmiddag som bestod av ärtsoppa och våfflor! ^^
När vi skulle sätta oss för att äta tårtan i tv-rummet så knackade de på dörren ock vips så stod Cicci där med blommor, choklad och en present till mamma! Hon är ju för gullig alltså! :D
Av mig fick mamma en röd HV Polo-tröja dom va jättefin! :)
Detta har varit min dag i stora drag och nu ligger jag i sängen och ska ladda om inför morgondagens jobb!
Så puss och godnatt! ^^ <3

Cicci:

Det var faktiskt från mig O Julia :)!

Kommentera inlägget här: