Mycket idag!

Idag har det varit mycket på jobbet!
Började med att de inte fanns något hö i ridskolestallet så fick vänta till de va inställt, så under den tiden jag normalt brukar packa hö fick jag göra lite annat!
Sen släppte jag ut alla hästarna och gjorde klart i ridskolestallet, och när jag höll på så fick jag ett sms från min chef att jag skulle flytta en häst från en box till en annan och tömma ur den gamla så då fick jag skynda på lite extra för att hinna göra båda stallarna på förmiddagen, men jag hann! :)
Efter lunchen fixade jag klart allt i privatstallet plus boxen som skulle fixas, sen skulle hästarna in och efter de skulle hästarna in och jag åka hem ^^
När jag kom hem anmälde jag och mamma mig och Hector till en tävling på stora Ekeby, och sen va de bara att slänga om till hemmastallkläder och spring ut till stallet för att rida med Julias lillasyster Linnea!
Hon red Amica och jag red Hector! De gick riktigt bra för Linnea, jag coachade henne lite och hon fick faktiskt Amica att mjukna och gå lite i form :D
Nu sitter jag i soffan och väntar på att mamma ska komma och joina mig så vi kan kolla på film och mysa ner oss ^^

Kommentera inlägget här: