Redo för tävling!

Nu är allt putsat och klart, vilket gäller både hästar och utrustning! Cicci kom till stallet vid 14-tiden och så hjälptes vi åt att fixa all utrustning plus transporterna! :)
De tog sin lilla stund och de snackades väldigt mycket om allt mellan himmel och jord ;)
Sen åkte Cicci hem för de va alldeles förtidigt att ta in hästarna och fixa med dem! 
Runt 19 tog vi in dem och jag började göra iordning dem 3 vi ska ha med oss! såklart hade alla hästar rullat sig... och de hade regnat på eftermiddagen så dom va ju lite halvt blöta men de gick att få dom rena ordentligt iallafall :)
Jag började med Qarmina: Före och efter bild!
Sen gjorde jag Hector: Före och efter bild!
Innan jag gjorde Landia gick jag in för att käka mat, vilket va behövligt! :)
Sen va de bara att ta sig ut igen och göra iordning Landia: Före och efter bild!
Alla tre har fått knoppar och flätade svansar!
Från vänster: Qarmina, Hector och Landia!
Så nu är allt klart och de är bara att hoppa ner i sängen! Är ganska jättetaggad inför morgondagen, ska bli kul att se Cicci och Landia på banan! :D
Men nu ska jag sova! Puss och godnatt! <3
Kommentera inlägget här: