Tagga Långhelg!

Nu tar jag långhelg! :D
Jag jobbar inge imorgon vilket är suuuuuperskönt! Jennie tar min fredag och jag tar hennes onsdag nästa vecka! Fett nice! Men iallafall, idag har varit en ganska lugn dag, va dock lite sen till stallet imorse så de blev lite brottom med foringen men den tiden jobbade jag ikapp snart nog :)
Jag åkte med mamma idag till stallet så hon kom och hämtade mig på eftermiddagen, va skönt att slippa köra imorse då kunde jag sova en extra stund i bilen ;)
Men nu sitter jag hemma och väntar på Julia och Linnéa som ska komma ut och rida och medans jag väntar på dem så har jag faktiskt beställt hem en Piké-tröja från GinaTricots Falsterbo Horseshow Collection (dom är stora sponsorer av FHS) Såhär ser den ut! :D
Ganska nice va! :D
Planderna inför min långhelg kommer mest bestå av party och vänner! Imorgon ska jag kolla på ölbrännboll, på lördag ska jag hjälpa min kompis Matilda med hennes hår inför balen, så vi ska pröva lite olika frisyrer och söndag ska väl bara vara en chilldag gissar jag på :)
Men nu måste jag springa ut till stallet! Puss :D
Kommentera inlägget här: