Ut i skogen med mamma!

Idag fick jag en rejäl sovmorgon eftersom hästarna går ute nu, vilket va så himla skönt så de fanns inte! Så jag sov fram till 9.30 (typ), käkade frukost och sen tog jag och mamma in Hector och Pasquale för att ta dem på en liten skogstur i mogonsolen ^^
De va en välbehövlig tur för båda hästarna! För Hector eftersom han va på hoppträning igår och behövde sträcka på sig ordentligt och för Pasquale eftersom han ska börja röra lite mer på sig nu efter han fick sin skada på höger bakben! :)
Efter våran lilla ridtur släppte vi ut båda hästarna och såklart la sig Hector direkt och rullade... men men de är inte så lerigt så de ögr inte så mycket ;)
Sen gick jag in och kollade på en film och storsomnade i soffan!  Vaknade när de va kanske 10 minuter kvar på filmen x)
Just nu sitter jag och redigerar filmen från gårdagens träning så den kommer att komma upp här om en liten stund! :)
Kommentera inlägget här: