Uteritt och ponnyridning!

Imorse red jag och mamma ut på Hector och Pasquale eftersom dom stod inne, så vi red ut i skogen och snirklade runt lite träd fram och tillbaka!
 
När vi kom tillbaka till stallet så mötte vi våran granne Stina (som också brukar hjälpa oss i stallet) och hennes barnbarn, jag hade lovat dom att dom skulle få rida lite på Amica så de va bara och hämta de lilla dammtrollet :)
Alla tre barnbarnen (Ella, Oscar och August) red en liten tur och alla tre skötte sig väldigt bra! När vi va klara fick Ella och Oscar rida tillsammans ner till stallet och sen gick vi och släppte ut henne igen! :)
Sen har jag och mamma varit inne i stan en sväng och handlat lite inför imorgon och kvällen middag (pappa ska åka på herrmiddag så mamma och jag ska ha mysmiddag med räkor och champange) :D
Nu ska jag snart ut till stallet och mocka lite boxar och fixa all utrustning inför morgonsdagens tävling, de är skönt att vi bara åker med Hector för då är de inte så mycket att smörja upp! x)
Kommentera inlägget här: