Vilken dag!

Vilken dag detta har varit! Hästarna har skött sig som änglar hela dagen både i hantering och ridning! Jag är speciellt stolt över Hector som verkligen varit duktig för att vara hand första tävling!
Jag startad Qarmina först i 90cm och de kändes superfint och vi gick nolla så de blev en liten rosett till henne, sen hade mamma och Andrea varit gulliga och gjort iordning Hector så de va bara att slänga på sadeln och han va lite tittig och orolig i början men sen slappnade han av och kändes som vanligt! Inne på banan kändes de väldigt bra, vi kom askonstigt på nästan alla hinder men rev inget och inga stopp så även Hector fick med sig en rosett hem idag :D
Jag är så stolt över honom! Han hoppar verkligen i alla lägen och drar in fötterna jättefint! ^^
Sen hoppade jag och Qarmina 100cm också och där fick vi tyvärr 4 fel (en rivning) och de va pga att hon inte lyssnade på mina förhållningar men resten av banan kändes bra iallafall! :)
När hon slutar att lyssna på mig betyder att hon är trött och bara kör på, så nu ska vi hem och träna mer dressyr och styrka! :)

Kommentera inlägget här: