Dammat av gamla tanten!

God morgon!
Dagen har börjat som vanligt med att göra stallet och släppa ut hästarna. Jag mamma och Stina va även ute på skogspromenad med Hector, Landia och Lady! De kändes så nostaldiskt att sitta på gamla tanten igen! <3
Jag slutade rida henne för ungefär 1,5 år sen eftersom jag hade Qarmina att gå över på, jag skulle rida in Hector och sen är lady faktiskt ingen ungdom, hon fyller faktiskt 22 nästa år :)
Men aillafall, anledningen till varför jag satt på Lady va för att hon hade tappat en sko och hovslagaren skulle komma vid 10.30 och de skulle bli lite länge för henne att stå inne tills klockan blev 10.30, sen hade även Hector tappat en sko så både Lady och Hector fick varsin ny sko av Pelle idag :)
(Lady och en två veckor gammal Hector)
Idag ska även Pasquale veterinärbistiktigas och förhoppningsvis, om han går igenom, åka till sitt nya hem utanför Mellösa! Så håll tummarna att han sköter sig bra och går igenom! :D
Kommentera inlägget här: