Fullt upp!

Idag kommer jag att ha ganska fullt upp! Har precis kommit in från stallet efter att ha tagit hand om hästarna tillsammans med Stina och snart ska jag ge min iväg till sparreholm och rida lite unghästar som jag hjälper till att utbildar. Efter det, påvägen hem, ska jag åka förbi Hasses trafikskola och fixa lite teorimaterial (inloggning m.m) så jag kan börja plugga till BE-körkort! Dags att få arslet ur vagnen och få de gjort! :)
Efter de ska jag åka hem och släppa ut hundarna, ge dom lumch och sen ta in hästarna för att efter de åka tillbaka till Flen och hämta mamma på jobbet (jag körde in henne imorse så jag skulle kunna ha en bil hemma), hem igen och käka middag och sen, eftersom de är tisdag, åka på träning med Hector :)
Men nu ska jag käka frukost och sktida till verket som är denna dag! :)
Bild från hoppträning hemma hos Sara Li
Kommentera inlägget här: