Jobb, jobb, jobb!

Några dagar framöver kommer jag ha helt fullt upp. Jag har jobbat hela dagen idag (8-17) , ska jobba imorgon samma tider som idag och lördag ska jag jobba 7-15. Sen på söndag ska jag gå upp kl 6 för att åka till Stockholm och gå på globen med, Mamma, Cicci och Eva (Ciccis mamma)! Längtar så himla mycket tills dess, jag va inte på globen förra och förr förra året men nu ska de bli ändring på de! :D
På måndag är det tillbaka till verkligheten och åka tillbaka till jobbet 8-17. Cash is king! :)
Eftersom jag har så pass mycket dessa dagar så blir tyvärr hästarna lidande... Hade tänkt och rida idag nu när jag kom hem men de blåser ju så himla mycket. Jag tycker om att rida, MEN passar inte vädret så låter jag helst bli ^^"
De väder jag inte tycker om att rida i är:
  • Regn (kanske om det regnar väääääääldigt lite)
  • Blåst (hästar brukar alltid bli så stissiga när det blåser)
  • Snöfall (de går verkligen inte att rida när det snöar... snöflingorna åker ju rakt in i ansiktet så man inte ser nått)
  • Gassande sol (jag HATAR när det är över 20 grader varmt ute, jag får panik)
Bild från förra vintern
Kommentera inlägget här: