Fredag och en överraskning!

God morgon! Idag är det fredag vilket betyder att jag ska göra iordning införtävling imorgon! Nu på morgonen har jag varit i stallet, släppt ut hästarna och ridit ett dressyrpass på Hector. Han vill fortfarande inte riktigt sätta in det högra bakbenet under sig men jag hade dressyrsadeln idag och ett dressyrspö så jag lättare kunde komma åt honom och han gick riktigt bra på slutet! Han börjar verkligen bli så som jag vill ha honom nu :)
När jag vaknar på morgonenså tittar jag alltid ut genom fönstret i mitt rum och jag blev glatt överraskad när jag såg snö på backen! Jag älskar snö och vinter, de är min favvoårstid! :D
Men men, resten av dagen ska jag putsa och packa alla mina saker och ikväll ska jag göra iordning hästarna inför morgondagens tävling :)
Sen ska vi även åka på träning för SaraLi men Pasquale och Landia. Det är den eventuella köparen som ska rida en lektion och eftersom Cicci inte har tränat på länge så ska hon också åka med :)
Men nu ska jag ut till stallet och packa min saker! Puss!
 
Kommentera inlägget här: