Jag blir galen!

Jag håller verkligen på att bli galen!! Istortsätt hela mårgonen har jag suttit och försökt hitta en  likadan hoppsadel som jag redan har, en Lemetex Primus (svart) 16tum, men jag kan inte hitta en sån någonstans!!! >:(
Vi har redan en svart och en brun av samma märke/modell men vi skulle behöva ha en till svart likadan sadel. Jag tycker att Lemetex (Primus) sadlarna är dom bästa för dom har inte massa onödiga stöd, de är close contact, flatback och dom är hur lätta som helst! Man kan liksom bära två såna sadlar på en arm! Plus att dom passar på istortsätt alla hästar (har haft mina sadlar på Amica, Lady, Qarmina, Hector och Pasquale), så de är lite förargeligt att jag inte kan hitta någon...
Så om någon skulle råka hitta en svart Lemetex Prumis 16tum så hojta till! ;)
 
Kommentera inlägget här: