Fullt!

Efter en lång dag i Linköping är jag och mamma nu påväg tillbaka till Norrköping för att hämta upp hästen som vi lämnade av imorse och sen ska vi åka hemåt! Vi va först inne på Ikea i ungefär två timmar och köpte "en del"... Jag köpte en taklampan, en sänglampa, vita galgar till min garderob, en tvättkorg, en hängare till att hänga skärp och sjalar på och ett dra-på-lakan. Mamma köpte massor med ljus och en låda med vinglas till stora badhuset :) 
Sen drog vi en snabbas till Hööks och köpte "magic" borstar, ett hoppspö och gummiplattor till stigbyglarna! Efter de gick vi in i det stora köpcentret (ikano-huset) och där köpte jag ett par stövlar som jag är helt förälskade i och nya underkläder, sen köpte mamma lite saker också :) 
Så man kan säga att bakluckan blev lite full:
Men nu är vi iallafall påväg tillbaka och när vi kommer hem så ska vi ta in hästarna, dem ska nämligen få börja gå in på nätterna nu och de tror jag verkligen dem kommer att uppskatta :)
Kommentera inlägget här: