Skurat, skurat och skurat!

Jag har faktiskt varit duktig idag! Jag har skurat två boxar (helt själv) och ridit två hästar så nu är jag helt j***vla slut! Skurade Amica och Ladys boxar idag så nu är det bara Pasquales box kvar! :D
Men tänker nog spara den till mamma eftersom det är hennes häst ;) Haha nemen den ska skuras imorgon tillsammans med dom sista krubborna och stallgången, sen är hela stallet klart! Sen borde ju visserligen målas också men de vet jag inte om vi hinner innan hästarna måste börja gå in för från och med Tisdag så ska Hector, Qarmina och Landia stå inne eftersom dom tävlar på Söndag, men tre boxar kan iallafall målas och sen kanske jag får byta boxas när färgen har torkat :)
Men men de får jag se om jag hinner!
Nu ska vi käka mat och sen tänker jag faktiskt sova! Puss och Godnatt <3
(Doris va med hela tiden och såg till att jag skurade ordentligt!) ;)
Kommentera inlägget här: