Trött i kroppen!

Äntligen hemma efter en lång och utmattande helg. Började med att jobba i Sparreholm i lördags och efter jag va klar där, åka till föreningsgården i Vadsbro för att servera. Som tur va fick jag åka hem tidigt därifrån så jag kunde få sova ordentligt innan jag skulle upp till Stockholm på söndagen för att vara med och jobba i köket på idrottsgalan! Det va väldigt jobbigt (speciellt för ryggenoch fötterna) men väldigt roligt och får jag chansen åker jag gärna upp igen och jobbar! Söndagen va det bara förberedelser inför galan och på måndagen fixade vi alla tallrikar till servitriserna och jäklar i min lilla låda vilket tempo man måste ha! Sammanlagt skulle 2200 st tallrikar ut till gästerna! Men som sagt de va kul även fast de va väldigt mycket att göra :)
Men nu är jag äntligen hemma i min underbara säng igen och tänker sova! 
Godnatt <3
Kommentera inlägget här: