Ut i mörkret!

Har kört lätt kondition med Hector och Qarmina nu på eftermiddagen. Jag galoperade dom lite i skogen och gjorde samtidigt lite lösdörande genom att böja dem till både höger och vänster. Eftersom dom blev vaccinerade igår så tar jag det lite lugnt med dem.
Bästa syskonen!
Sen ska jag be om mamma kan rida ut med antingen Hector eller Qarmina under de tre följande dagarna för jag kommer knappt vara hemma. Imorgon ska jag jobba i Sparreholm till kl 16 sen ska jag direkt åka och servera på en sittning i vadsbro och efeter de hem och sova sju kvart i timmen. På söndag morgon ska jag vara i nyköping 7.30 på morgonen för att åka med min kusin till Stockholm och vara där tills på måndag kväll för att vara med och göra iordning inför och servera på Idrottsgalan! :D
De ska bli riktigt kul och lärorikt och få vara med om detta! de kommer bli långa dagar och kanske inte så mycket sömn, men de får jag stå ut med! :)
 
Kommentera inlägget här: